2020 m. rugsėjo 27 d., sekmadienis

Bombinis avižinis sausainis su šokolado gabaliukais

Kas vakar sekė mano storius (man atrodo jie ir dabar dar yra) iš žygio turbūt matė, kaip sustojus pertraukėlei svetingų šeimininkų kieme mane ir mano pasiimtą užkandukams veganišką sausainį užpuolė jų augintiniai - katė su kačiukais ir šuo, visiems labai kvepėjo, visi labai norėjo ir apsilaižydami valgė, man pačiai vos liko.

Jei pastebėjote rašiau "sausainį" vienaskaitoj, nes aš juos kepiau didelius, tokius amerikietiškus, per pusę skardos. Ir taip - jie tokie skanūs, kad patiks visiems, ne tik naminiams gyvūnams, bet ir jums ir visiems draugams ir artimiesiems, garantuoju. Nes tai nėra toks įprastas sveikuoliškas avižinis sausainis - tai bomba - skanumo, saldumo ir gerų emocijų :) Jei norite, kad būtų sveikesnis, galite dėti cukraus dvigubai mažiau arba visai nedėti.


Dviems dideliems sausainiams jums reikės:
  • 150 gr avižinių miltų (jei norisi daugiau tekstūros - imkite 50 gr greitai paruošiamų avižų ir likusius miltus, aš dar kartais dalį keičiu migdolų ar kokosų miltais);
  • 2 šaukštai rudo cukraus;
  • 2 šaukštai veganiško sviesto, (kokosų) aliejaus arba riešutų/sėklų sviesto (minkšto kambario temperatūros, tačiau ne tirpinto-skysto);
  • 3 šaukštai obuolienės arba trinto banano (jei jūsų obuolienė virta visai be cukraus - gali reikti papildai šaukšto jo įberti);
  • cinamono pagal skonį;
  • žiupsnio druskos;
  • 3 šaukštų mažų "lašelių" arba gabaliukų šokolado, maniškiai iš senų senų laikų iš "Zeroteka";
Viską išskyrus šokoladą išmaišau, o gal net labiau išminkau, kad taptų vienalytė masė. Tada suberiu šokolado gabaliukus ir dar kartą bet švelniau, trumpiau išmaišau. Tada dalinu tešlą į dvi dalis, ridenu kamuoliukus. Dedu ant kepimo popieriumi užtiestos skardos, spaudžiu delnu ir formuoju du didelius sausainius. Kepu 160 laipsnių orkaitėje apie 7-10 min, arba kol šiek tiek švelniai paruduoja. 

Sausainiai kietėja šaldami, tampa trapūs, bet minkšti viduje, ne akmeniniai ir be galo skanūs :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą