2020 m. birželio 3 d., trečiadienis

Paprastas, bet neprastas - baklažanų ir paprikos troškinys

Šis receptas toks paprastas, kad dar pagalvojau ar verta jį talpinti į blog'ą. Tačiau tuo savo paprastumu jis visiškai genialus, puikiai derančiais, vienas kitą papildančiais skoniais, veganiškas, sveikuoliškas, greitai paruošiamas patiekalas. O dar, asmeniškai man, turbūt stovi pirmoj vietoj, kai galvoju ką čia pagaminus iš baklažanų. Nes iki tol mano virtuvėj ši daržovė nebuvo labai vertinama.

Receptą atsivežė iš Palangos mano draugė Linutė, mes su ja kiekvieną kartą kai susitinkam lepinam vieną kitą naujais skoniais, receptais ir įkvėpimais. Tai va, o aš per laiką šį receptuką truputį patobulinau ir pritaikiau savo skoniui. 


Dviems porcijoms troškinio (patiekiant su kažkokiu garnyru) jums reikės:
  • Pusės didelio baklažano;
  • Vienos didelės paprikos
  • Vieno vidutinio dydžio svogūno;
  • 3/4 puodelio pomidorų padažo;
  • saldžiosios, bei rūkytos paprikos prieskonių, druskos, pipirų (dar dera bazilikas);
Pirmiausia apkepame pusžiedžiais supjaustytą svogūną, tada beriame baklažaną. Baklažano nereikia lupti, sūdyti ar kažkaip kitaip kaip paruošti iš anksto - tiesiog supjaustyti kubeliais, berti į įkaitintą keptuvę su aliejumi ir maišant leisti troškintis. Kadangi baklažanai labai gerai sugeria visus skysčius aplink save (ir aliejų taip pat), aš po to daugiau aliejaus nepilu - pilu tiesiog vandenį, kad nebūtų per riebu. 

Visa šio patiekalo paslaptis ir skanumas - gerai ištroškinti, pilnai suminkštėję baklažanai, tada jie tampa tokios nenusakomos, malonios, į silkę panašios tekstūros. Baklažanui šiek tiek suminkštėjus dedame papriką, kuri gali likti ir šiek tiek traški, man dar skaniau. Kai viskas jau daugiau mažiau ready - laikas prieskoniams, aš kažkaip visada juos dedu pačiam gale, ir pomidorų padažui, kurį naudoju naminį, savo ruoštą (receptas yra blog'e). Viską išmaišome, kol padažas sušyla, skoniai susimaišo ir ant stalo! 

Užtruksite ne daugiau 20 min. Šis troškinys man labiausiai tinka su grikiais. Skanaus!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą