2020 m. balandžio 16 d., ketvirtadienis

Mano mėgiamiausi youtube kanalai

Sveiki, kažkaip galvojau kas šiuo, karantino laikotarpiu teikia man džiaugsmo, tai, žinoma, pasivaikščiojimas gamtoje, knygos, filmai, mano mėgiamiausias siuvimas, bet taip pat - daug žiūriu youtub'o kanalų, savo seniau pamėgtų, bet atrandu ir daug naujų. Tai man patinka, nes paprasti žmonės, kaip aš ir jūs, ne kokie aktoriai - dalinasi savo kasdienybe. Visi tie kanalai dažniausiai būna teminiai, aš asmeniškai žiūriu, apie siuvimą, apie sveiką gyvenseną, mitybą, zero waste, jogą, dar seku kelis žmones, su kuriais tiesiog sutampa energijos, požiūriai, pozityvas.

Tai vat šiuo keistu laikotarpiu, kai gyvas bendravimas labai apribotas, youtuber'ių žiūrėjimas, jaučiu, kad teikia tokį jaukų bendrumo jausmą. Nusprendžiau pasidalinti savo mėgiamiausiais ir su jumis, o jūs savo ruožtu, negailėkit, pasidalinkit komentaruose ką patys žiūrit arba klausot, arba skaitot, viskas tinka :)

Jau kelis metus seku kanadietę, veganę, knygų autorę, buvusią TV žvaigždę Kanadoje - Lauren Toyotą. Jos kanalas pagrinde apie veganišką maistą (dar turi grynai grynai maisto kanalą - Hot For Food), o jos maistas, receptai, pateikimas - OMG. Bet taip pat ji dalinasi video apie savo keliones, apie jogą, meditaciją, manifestavimą. Dauguma video - "ką aš valgau per dieną", ir tokie man labai patinka, randu ten daug įkvėpimo savo maisto gamybai.



Labai patinka šie du nuostabūs žmonės, vyras ir žmona, kurie gyvena van life, t.y. gyvena ir keliauja (didžiąją laiko dalį) autobusiuke. Jų video, žinoma, apie keliones, jie taip pat veganai - tad dalinasi lengvai pagaminamais, kelionėse pritaikomais vaganiškais receptais, bet pagrindinis dalykas, dėl ko man jie patinka - nes yra be galo pozityvūs, kūrybingi, dažnai išbando visokius naujus dalykus, iššūkius (pvz., kaip kad šis - mėnesį laiko keltis 5 ryto, ir dalinasi kas pasikeitė jų gyvenime, ką jiems tai davė).


Labai patinka minimalistiniai, be galo estetiški šio japono video. Pagrinde receptai, maisto gamyba, tačiau šiek tiek kelionių bei rankdarbių. Visi video tokie medidatyvūs, tiesiog gera žiūrėti.


Dėl tos pačios priežasties labai patinka ir šios kinietės mergaitės kanalas: ji be galo populiari, turi milijonus sekėjų. Ir nenuostabu kodėl - šiais technokratiniais, skubėjimo laikais, ji labai estetiškai, meditatyviai dalinasi savo lėtu ("slow living") gyvenimo būdu - iš Kinijos kalnų. 


Šiek tiek panašūs, tačiau kitokie, meditatyvūs ir estetiški video apie gyvenimą Japonijoje, paprastus džiaugsmus, kasdienybę ir šios Japonijoje gyvenančios ukrainietės:


Šitą armėnę moterį, su šeima gyvenančią Amerikoj atradau visai neseniai, yra kanalai rusų kalba ir anglų kalba, aš žiūriu rusišką. Ji nėra veganė, nei vegetarė, tačiau dalinasi daug augalinių receptų, o dar mane labai žavi visas jos stilius, namai, receptų pateikimas. Video, kuris tikrai vertas peržiūros - "skazka pro zakvasku" arba "pasaka apie raugą", peržiūrėjus šį video įsikvėpiau naminio raugo gaminimui ir pagal jį jau auginu, nes anksčiau bandžiau pagal kitus receptus ir nieko nesigavo.


Su malonumu jau ne vienus metus seku amerikiečių veganų daugiavaikę šeimą gyvenančią Havajuose, labai daug veganiško maisto, veganizmo apskritai, tvarumo idėjų, sąmoningos motinystės ir tiesiog šviesaus pozityvumo.



Apie lietuvę Simoną, jau dalinausi, tačiau tikrai negaliu nepridėti ir čia, nes jos kanalas man išties labai patinka. Veganizmas, produktyvumas, meditacija, zero waste gyvenimo būdas, kelionės.


Labai linksma veganų šeimynėlė, gyvenantys Gruzijoje, kanalas rusų kalba. Man tiesiog patinka jų gyvenimo būdas, kelionės, ir žinoma, veganiškas maistas :) Tokie be galo linksmi, visiškai nestandartiniai.


Labai patinka šita švedė moteris, gyvena su vyru beveik laukinėj gamtoj. Ji menininkė, kuria papuošalus, paveikslus, muziką. Be galo gražūs, estetiški, meniški jos video, kaip meditacija :) apie gyvenimą gamtoje, kūrybą.



Šita kanadiečių pora kuria video apie alternatyvų gyvenimo būdą, minimalizmą, tiny house'us, gyvenimą gamtoje.


Na ir ši kanadiečių veganų porelė keliaujanti po pasaulį savo autobusiuku (ir gyvenanti jame), labai pozityvus, linksmi, sportiški, tuo ir dalinasi :)



Būtų labai įdomu, ką žiūrit jūs, lauksiu komentaruose.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą