2020 m. rugsėjo 24 d., ketvirtadienis

Dieviško skonio avižinių miltų vafliai (be gliuteno)

Na ką gi #veganiskasavaite tęsiasi ir pristatau jums dar vieną puikų receptą. Kas sekate mane Instagram (o jei nesekate - tai kodėl?:) turbūt jau matėte kaip aš gimtadienio proga gavau dovanų vaflinę ir kaip aš ją džiaugiausi ir džiaugiuosi ir kiek mano feed'e vaflių nuotraukų atsirado. Tai atsiprašau - bet bus dar viena :)

Beje, primenu, kad visus vaflių receptus, neturint vaflines - galima panaudoti kaip blynų receptus ir tiesiog iškepti blynų paprastoj keptuvėje.

Bet dabar - apie vaflius. Šis receptas, kuriuo tuoj pasidalinsiu labai paprastas, bet vafliai pavyksta dieviško skonio. Nei kiek neperdedu. Minkšti, purūs, ne per saldūs, tiesiog puikūs. Tinkantys pusryčiams, ar kelionei įsidėti su savimi, arba užšaldyti, jei pasigaminote per daug.

Aš šiam receptui naudojau vien tik avižinius miltus ir tikrai gavosi puikiai, skonis bei tekstūra - viskas dešimt balų. Tačiau jei norite, galite dalį miltų pakeist į kažkokius kitokius.


Maždaug keturiems vafliams (arba dviems porcijoms) jums reikės:
  • 3 linų sėmenų "kiaušinių" (3 šaukštai maltų linų sėmenų sumaišyti su 6 šaukštais vandens);
  • 3 puodeliai (amerikietiškas matavimo vienetas) avižų miltų (galima susimalti iš avižinių dribsnių);
  • 3 šaukšteliai kepimo miltelių (aš naudoju duonos raugo likučius);
  • 1,5 - 2 puodeliai augalinio pieno (gali reikėti ir daugiau);
  • šaukštas citrinos sulčių arba obuolių sidro acto;
  • 4-5 šaukštai rudo cukraus arba sirupo;
  • 1/4 puodelio bet kokio augalinio aliejaus arba riešutų ar sėklų sviesto;
  • pusė šaukštelio cinamono.
  • žiupsnis druskos;
Jei turite blenderį - tiesiog supilkite ir suberkite viską į jį, gerai išplakite ir kepkite. Jei neturite - pirmiausia sumaišykite maltas linų sėklas su vandeniu, leiskite išbrinkti, o tada sumaišykite su kitais šlapiais ingridientais. Taip pat sumaišykite sausus. O tada sumaišykite juos tarpusavyje :)

Patiekti galims su klevų sirupu, bet kokiomis uogom, ar vaisiais. Taip pat nerealiai skanu su ledais. Mano variantas - mangas, kokosų jogurtas ir šiek tiek kokosų žiedų cukraus. Skanaus!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą