2016 m. kovo 23 d., trečiadienis

Ieva bando: "Ranchers"

Taigi, nuo šiol, kartais mano blog'e pasirodys nauja (nežinau net kaip pavadinti teisingai) rubrika - "Ieva bando", kur aš bandysiu visokius naujus dalykus ir aprašysiu kaip patiko, dažnai tai turbūt bus įvairūs maisto produktai, bet nebūtinai.

"Ranchers" lifolizuotus vaisius mačiau jau senokai tai vienoj, tai kitoj parduotuvėj, atrodė labai skaniai ir įdomiai, bet sulaikė nuo pirkimo jų kaina, ir kad nebuvau bandžius, ir kad ničnieko apie juos nebuvau girdėjusi.. Tačiau, koks sutapimas, po kelių dienų, Ona iš OnaBūkPlona (labai rekomenduoju šią mergaitę visiems, kam reikia motyvacijos sportui) pasidalino pas save apie šiuos lifolizuotus vaisius ir sužinojau, kad jie yra lietuvių gamintojo! Vau, iš tikro net negalvojau, nes tikrai labai gražus ir kokybiškas pakuotės dizainas, toks visiškai užsienietiškas :) O kaipgi galima neparagauti lietuviško produkto? 

Taigi - kaip aš "Ranchers" lifolizuotus vaisius ragavau...


Pirmas dalykas - pakuotė kaip jau minėjau, man, asmeniškai, labai graži ir patraukli, bei tinka prie pačių vaisių. Beja, pakuotė hermetiška ir jei norit kad jūsų vaisiai išliktų traškūs - visad ją gerai uždarykit, bei nelaikykit jų atvirai, nes prisikaups drėgmės ir bus visai nebe tas (patikrinta praktiškai:)

Antras - ir pats svarbiausias dalykas - skonis. Prisipažinsiu, man patiko ne visi, bet juk dėl skonio nesiginčijama. Patys mėgiamiausi man - braškės ir ananasai, visiškai nepatiko vynuogės, bet mano draugei pvz. vynuogės visai patiko, kaip ir mano dviejų metukų dukterėčiai, kuriai visos "ogytės" labai patinka. :) 


Toliau, ne mažiau svarbus dalykas - kiekis, lygiagrečiai proporcingas sotumo jausmui. Kiekis mažas. Kas teisybė, tai ne melas. Todėl vaisiai - tinka labiau užkandukams. Idealus maistas pasiimti į kelionę, į žygį, nes lengvi.

Paskutinis kriterijus - panaudojimas. Aišku, pirmiausia, užkandimui, kaip jau rašiau, kelionėje, ar jei neturit laiko gaminti, ar po treniruotės. 

Bet, mano nuomone, dėl savo intensyvaus ryškaus skonio bei spalvos jie labiausiai tinka visokiems pagardinimams/papuošimams, kaip kad kokteilio dubenėlyje, kur nuotraukoje. Idealūs savaitgalio pusryčiai į lovą :)


Dubenėlyje galite patiekti bet kokį kokteilį, žalią ar šokoladinį, tik svarbiausia naudokite kiek įmanoma mažiau vandens kokteilį plakant, kad jis būtų toks šaukštu kabinamas. Kaip pagrindą dėkit bananus, o toliau pagal nuotaiką. Aš čia gaminau acai dubenėlį, dviem porcijom blendinau:
  • 6 bananus;
  • porą saujų šaldytų mėlynių;
  • šaukštą acai miltelių;
  • 3 datules;
  • kiek įmanoma mažiau vandens (tik, kad plaktųsi šiaip ne taip);
Suplakam, pilam į patį gražiausia bliūdelį ir, svarbiausia dalis - puošiam/barstom. Šį kartą aš naudojau "Ranchers" vaisius - braškes, bananus ir ananasus, galima cielus, galima ir patrupinti būtų buvę; toliau daigintus džiovintų grikių traškučius (kaip daiginti grikius ir kodėl tą daryti verta, rasite čia), dar dėjau riešutų (anakardžių), džiovintų šilkmedžio uogų, visada dar tinka banano griežinėliais papuošti, bet aš juos visus sublendinau, pamiršau pasilikti :) Iš esmės galite dėti viską ir visaip, ką turit,  kuo daugiau skirtingų skonių, spalvų, tekstūrų - tuo skaniau ir įdomiau.

Dar planuose namų gamybos šokoladas, pabarstyti jį trupintais "Ranchers" braškių gabalėliais, mmm, jau įsivaizduoju skonį..:) Kaip gaminti patį šokoladą galite rasti čia.

Išvada - man tie lifolizuoti kosminiai (taip, taip, tai grynas kosmonautų maistas:) vaisiai visai patiko, tikrai siūlau pabandyti, palaikyti lietuvių gamintoją, ragauti ir puošti tortus visokius žaliavalgiškus, veganiškus keksiukus, skaninti košes, savo vaisių salotas ar tokius vat kokteilius dubenėlyje. 

p.s. Lauksime iš "Ranchers" ir lietuviškų gėrybių - lifolizuotų lietuviškų aviečių, gervuogių ar mėlynių, manau turėtų būti labai skanu :))

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą