2016 m. gruodžio 20 d., antradienis

kalėdinis, veganiškas trupininis pyragas su obuoliais ir spanguolėmis, be gliuteno

Turiu tokį vieną veganišką pyrago receptą. Universalų. Paprastą, lengvai pagaminamą, iš kelių paprastų ingridientų. Kiekvieno svajonė, taip sakant :) Jį gaminu labai dažnai. Tinka su viskuo. Galima gaminti su įvairiais įdarais, priklausomai nuo to, ką rasite šaldytuve. Skaniausias dar šiltas. O dar skanesnis su bananų ledais. Idealiai tinka vėlyviems išeiginių dienų arba švenčių pusryčiams, nes susideda iš vaisių ir avižų - beveik vien iš sveikų dalykų :)

Noriu pasidalinti kalėdiniu jo variantu su cinamonu, obuoliais, spanguolėmis ir riešutais. Puiki dovana Kalėdų rytą artimiausiems ir brangiausiems - kartu praleistas laikas, juokiantis, bendraujant, jaukiai skaitant, būnant kartu ir.. žinoma mėgaujantis skanėstais.

Jums reikės:
Avižinių dribsnių trupiniams ir pagrindui:
  • pusės puodelio avižinių dribsnių maišytų su puse puodelio avižinių miltų (avižinių dribsnių sumaltų blenderyje į miltus);
  • pusės puodelių maltų linų sėmėnų (naudojau šiuos);
  • šaukštelio cinamono;
  • kelių šaukštų kokosų žiedų cukraus (arba smulkaus rudo cukraus);
  • 3-4 šaukštai kokosų aliejaus (tirpinto);
Įdarui:
  • 5 obuoliai supjaustyti kubeliais;
  • puodelis spanguolių;
  • pusės puodelio šiek tiek smulkintų graikiškų arba pekano riešutų;
  • pusė puodelio smulkaus rudo cukraus (arba kokosų žiedų cukraus, arba rudo cukraus pudros);
Visus trupiniams skirtus ingridientus išmaišome, padaliname maždaug į dvi dalis. Taip pat išmaišome įdaro ingridientus. Formą ištepame kokosų aliejumi, išklojame nestoru sluoksniu pagrindą, paspaudžiant, tada beriame įdarą, ant viršaus - likusius avižinių dribsnių trupinukus. Kepame orkaitėje 180 laipsnių, apie pusvalandį, kol viršus apskrus.

Mėgaujamės dar šiltu, be galo tinka su ledais :)

Bet čia dar ne viskas, kaip minėjau, jį galima gaminti visaip kaip, įdarui dar labai tinka:
  • Bet kokia uogienė (tada dėkite mažiau cukraus į avižinius dribsnius);
  • Tarkuoti obuoliai, rudas cukrus ir cinamonas;
  • Persikai arba abrikosai (dieviškai skaniai gaunasi);
  • obuolių tyrė (verdu be cukraus, kai daug obuolių rudenį, paskui naudoju tokiems pyragais įdarui, arba tiesiog pyragams, vietoj kiaušinio veikia);
  • vyšnios;
  • braškės su rabarbarais;
Nuotrauka Linos Skukauskės.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą